Gyakori kérdések
Játék-webáruházunkkal, működésünkkel kapcsolatosan az alábbi kérdések szoktak leggyakrabban felmerülni. Ha az a kérdés, amire
Ön keresi a választ nem szerepel ezen az oldalon, akkor kérjük tegye fel nekünk azt
Online ügyfélszolgálatunkon keresztül.
Tudok bankkártyával fizetni?
Igen. Akár a megrendelés során előre is fizethet bankkártyával; de ha Önnek kényelmesebb, akkor - házhozszállítás esetén - a futárnál is
fizethet így. Ha Csomagponton veszi át a rendelését, akkor viszont csak a megjelölt CsomagPontokon tud kártyával fizetni. Ha a futárnál, vagy a
CsomagPonton fizeti ki rendelését, akkor 0 Ft utánvétkezelési díjat is kell fizetnie.
Átvehetem az irodájukban is a rendelésemet?
Nem, jelenleg nincs lehetőség az irodánkban történő személyes átvételre. Helyette javasoljuk, hogy egy Önhöz közeli CsomagPontra kérje a
rendelését.
Ki szállítja házhoz a megrendelt játékokat?
Partnerünk, a GLS Futárszolgálat szállítja ki csomagjainkat.
Több, mint tíz éves tapasztalatunk alapján a legmegbízhatóbb futárcég Magyarországon, így a megrendelése egészen biztosan jó kezekbe kerül, amikor
átadjuk szállításra. A futárszolgálat összesen három alkalommal próbálja meg kiszállítani a csomagot, előzetesen email-ben és SMS-ben is küldenek
értesítést. A CsomagPontra küldött rendelések a feladást követő napon megérkeznek a kiválasztott üzletbe.
Elküldtem a rendelésemet, de nem kaptam semmilyen visszajelzést, mi lehet a probléma?
A rendszerünk a rendelés elküldését követően automatikusan küld egy emailt a rendelés visszaigazolásáról. Ha ezt nem kapta meg, annak több oka is lehet.
- elképzelhető, hogy
pár percet várnia kell, míg megérkezik az email (ez főleg ingyenes levelező szolgáltatónál lévő email cím esetén történhet meg),
- lehetséges, hogy az elküldött levelünk a
reklámok, vagy éppen a spam mappába érkezett,
- előfordulhat, hogy a regisztráció során
rosszul adta meg az emailcímét (egy betüt kihagyott, vagy félreütött). Ilyenkor kérjük, vegye fel velünk a
kapcsolatot az
Online ügyfélszolgálatunkon keresztül, és mi utánanézünk, hogy mi történhetett.
A rendszerünk által automatikusan elküldött üzeneteket (bejelentkezést követően) bármikor meg tudja nézni az oldalunkon is.
Nyomon tudom követni a rendelésem alakulását?
Igen, bejelentkezést követően bármikor nyomon tudja követni rendelése alakulását, illetve a rendszerünk által küldött üzeneteket is meg tudja tekinteni.
Elrontottam a rendelésemet, hogyan tudom módosítani?
Ha bármilyen módosítást szeretne a már elküldött rendelésében, akkor kérjük, hogy küldjön egy üzenetet nekünk az
Online
ügyfélszolgálatunkon keresztül (kérjük, adja meg rendelésének sorszámát, és azt az email-címet, amivel regisztrált nálunk). Mi a lehető leggyorsabban
elvégezzük a módosításokat rendelésében.
Hogyan állhatok el a rendelésemtől?
Bármelyik elérhetőségünkön jelezheti, hogy rendelésétől szeretne elállni - indoklás nélkül is. Legegyszerűbb, ha az
Online
ügyfélszolgálatunkon keresztül teszi ezt meg.
A megrendelés átvételét követően is elállhatok a rendelésemtől?
Igen, a megrendelt termékek átvételét követően 15 napon belül elállhat a rendelésétől. Erről részletesebben is olvashat
ide kattintva.
Elfelejtettem a jelszavamat, mi a teendő?
Semmi gond,
kattintson ide, és küldünk email-fiókjába egy új belépési jelszót.
Ha regisztrálok, akkor az email-címemet elárasztják reklámokkal?
Nem. Hírlevelet csak abban az esetben küldünk, ha Ön ezt a regisztrációja folyamán kifejezetten megengedte (bejelölte, hogy kér
hírlevelet). Amennyiben engedélyezte, hogy küldjünk hírlevelet, akkor is bármikor le tud róla iratkozni: a hírleveleink alján
szerepel egy "leiratkozó link", vagy oldalunkon bejelentkezve a "Személyes adatok" menüpont alatt is megteheti.
A Toys.hu webáruházat egy külföldi cég üzemelteti?
Nem. Webáruházunkat egy 100%-ig magyar tulajdonú (magyar magánszemélyek által birtokolt) családi vállalkozás (a Toys.hu Kft.)
üzemelteti. Azért lett Toys.hu a nevünk, mert azt szerettük volna, hogy egy rövid, könnyen megjegyezhető internetes címen legyünk elérhetőek.
Vásárolhatok hitelre Önöknél?
Nem, sajnos erre nincs lehetőség.
A weblapjukon bruttó, vagy nettó árak szerepelnek?
Minden esetben
bruttó (az ÁFÁ-t tartalmazó) árak szerepelnek oldalainkon.
Kaphatok-e számlát a megrendelt termékekről?
Igen, minden esetben számlát állítunk ki az eladott termékeinkről, melyet az összekészített csomag fog tartalmazni. (Amennyiben előre
szeretné megkapni a számlát, akkor kérjük, hogy ezt jelezze az
Online ügyfélszolgálatunkon keresztül:
ebben az esetben PDF formátumban, email-ben el tudjuk küldeni a számlát.
Üzlet is tartozik a Toys.hu webáruházhoz?
Nem, nincs üzletünk, tisztán webáruházként üzemelünk.
Határon túlról is rendelhetek?
Nem, sajnos jelenleg még csak Magyarországon belüli rendeléseket tudunk kiszállítással teljesíteni.