A
Toys.hu játékwebáruházon keresztül Ön a lehető legkényelmesebben vásárolhat: folyamatosan bővülő kínálatunkból több szempont alapján is kereshet játékokat. Minden játék részletes adatlapján talál egy gombot, melyre kattintva az adott terméket beteheti az Ön ún. kosarába.
A kosár tartalma
Megrendelni csak azon termékeket tudja, melyeket már a kosarába helyezett A kosár tartalma bármikor módosítható, a benne szereplő termékek törölhetők, ill. egy-egy termék mennyiségét is megadhatja.
A kosár alján láthatja a rendelése értékét, és hogy mennyi lesz a fizetendő végösszeg az Önnek tetsző szállítási és fizetési mód esetén.
Fontos: a kosara tartalma mindig az adott számítógépéhez kapcsolódik: ha pl. az otthoni számítógépén állítja össze kosarát, akkor a munkahelyi gépén a kosarát üresnek láthatja.
(A kosár csak akkor működik, ha az Ön böngészőjében nincs letiltva az ún. sütik (cookiek), és a JavaScript használata.)
Regisztráció
A kosara tartalmát csak akkor fogja tudni megrendelni, ha
regisztrál a Toys.hu oldalon. A regisztráció egyetlen egyszerű lépésből áll. Meg kell adnia (űrlapunkon) a megrendeléshez elengedhetetlenül szükséges adatokat: az Ön email-címét (ahová megrendelésével kapcsolatosan üzenetet küldhetünk), az Ön nevét, és egy jelszót, mellyel be tud nálunk jelentkezni. A regisztrációt követően tud rendeléseket (akár a későbbiek folyamán is) küldeni a játékwebáruházunk részére részére.
Bejelentkezés
Ha már regisztrált az oldalunkon, akkor a
bejelentkezést követően (melynek során az Ön által megadott email-címet és jelszót kell megadnia) fogja tudni elküldeni megrendelését.
Elfelejtette jelszavát?
Ha elfelejtette jelszavát, akkor használja
jelszóemlékeztető szolgáltatásunkat! Csak email-címét kell megadnia, és rendszerünk máris elküldi az Ön fiókjába a jelszavát.
Személyes adatainak módosítása
Személyes adatait – a bejelentkezést követően – bármikor
módosíthatja. Fontos, hogy a megrendelés elküldésekor az aktuális szállítási címet, és számlázási adatai szerepeljenek az adatbázisunkban, mivel a kiszállítás és a számla kiállítása is ezen adatok alapján történik.
Kérjük, hogy szállítási címként olyan címet adjon meg, ahol a kiszállítást végző futár napközben is el tudja érni Önt – ez lehet akár az Ön munkahelye is.
Árak
A termékeink mellett feltüntetett árak minden esetben bruttó vételárak, melyek az általános forgalmi adót is tartalmazzák. Minden további ár, szolgáltatási díj (szállítási díj, utánvét-kezelés díja), mely webáruházunkban szerepel, szintén bruttó összeget jelent.
Megrendelés elküldése
Kérjük, hogy mielőtt elküldi a megrendelését, ellenőrizze még egyszer adatait, és kosara tartalmát.
Ha a megrendelését már elküldte, akkor az abban szereplő adatokon utólag már nem tud módosítani a webáruházon keresztül. (Amennyiben valamilyen adaton mégis változtatna, akkor keressen bennünket elérhetőségeinken: igyekszünk mindent megtenni, hogy a megrendelés az Ön igényei szerint teljesüljön.)
A megrendelés rögzítéséről rendszerünk azonnal küld Önnek egy emailt, melyben jelezzük, hogy a rendelése megjelent a rendszerünkben. (Ez a visszaigazolás nem jelenti a mi arra vonatkozó nyilatkozatunkat, hogy a rendelését teljesíteni tudjuk - jogunkban áll a rendelést részben, vagy egészében visszamondani.) Ezt követően a kiszállítással (áru átvételével) kapcsolatosan mindenképpen fog kapni újabb értesítést, de lehetséges, hogy még ezt megelőzően munkatársunk keresni fogja Önt, amennyiben bármilyen egyeztetés szükséges a megrendelésével kapcsolatosan.
A megrendelhető áruk jellemzői az adott árucikkhez tartozó termékleírásból ismerhetők meg. A termékleírásokat a gyártók bocsátották rendelkezésünkre, így ezek pontatlanságáért felelősséget nem tudunk vállalni. A árucikkek mellett található fotók szimbolikus jellegűek, az árucikkek csomagolása, megjelenése néhány esetben eltérhet ettől. A megrendelés a visszaigazolást követően lép érvénybe.
Áruátvétel, szállítási határidő, szállítási díj
Általánosságban 5 munkanapos szállítási határidőt vállalunk (16 óráig elküldött megrendelés esetén), de minden esetben szerepel az adott termék részletes adatlapján, hogy mennyi a szállítási határideje. A megadott szállítási határidők munkanapban értendők, és nem jelentenek kötelezettséget, hanem az adott termék szokásos szállítási határidejét jelölik. Több termékből álló megrendelés esetén a leghosszabb szállítási határidővel rendelkező áru a szállítási határideje a mérvadó.
Amennyiben előreutalással fizet, úgy az átutalás számlánkra való beérkezésétől számítjuk a szállítási határidőt.
Házhozszállítás esetén az alábbi szállítási díjak érvényesek:
Megrendelés értéke
GLS Házhozszállítás díja,
GLS CsomagPontban történő átvétel díja
GLS Automatából történő átvétel díja
29.999 Ft-ig
1.649 Ft
1.449 Ft
1.199 Ft
30.000 Ft-tól
0 Ft
0 Ft
0 Ft
Amennyiben az
utánvét lehetőséget választja 350 Ft kezelési költséggel nő a szállítási díj.
Csomagjainkat a GLS Futárszolgálat juttatja el Önökhöz.
Még
több információt itt olvashat a szállításról.
Rendelését átveheti GLS CsomagPontokban is.
A CsomagPontok aktuális listáját itt találja.
Panaszkezelés, vitarendezés, békéltetői testületi eljárás
A vásárló a termékkel vagy a webáruház tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
- Telefonos ügyfélszolgálatunkon, a weblapon a
Kapcsolat menüpont alatt megadott telefonszámon
- Email-ben, a weblapon a
Kapcsolat menüpont alatt megadott email-címen
- Személyesen, a a weblapon a
Kapcsolat menüpont alatt megadott székhely címen.
A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (üzletben) a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja - amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel.
- Személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a jegyzőkönyvet a vásárlónak a szolgáltató átadja.
- Telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt a vásárlónak legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyvet, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.
- Írásbeli panasz esetén a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz a vásárlóhoz eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.
A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot (ún. ODR) fogyasztói jogvita esetére - az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között.
A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel.
Az ODR az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el:
http://ec.europa.eu/odr. Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait.
A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a vásárló eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.
A Békéltető Testületek elérhetőségeit a
http://www.bekeltetes.hu weboldalon találja meg.
Amennyiben a határon átívelő online vitarendezéssel kapcsolatosan további kérdése merülne fel, a Budapesti Békéltető Testület tud részletes felvilágosítást adni Önnek.
A Budapesti Békéltető Testület elérhetősége:
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, onlinevita@bkik.hu
Telefon: 06-1-488-2131
Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.
További információk
A webáruházunkkal – és annak működésével – kapcsolatosan további (részletesebb) információkat talál az alábbi linkeken.
Szállítási információk
Fizetési információk
Garancia, elálláshoz való jog
Adatkezelési információk